Aanmelden
Wil je graag een stralende glimlach en een gezond gebit? Je kunt je online aanmelden via ons formulier op de homepage. Wij nemen dan snel contact met je op om een afspraak te maken. Wij zien je graag binnenkort in onze praktijk!
Aanmelden
Wil je graag een stralende glimlach en een gezond gebit? Je kunt je online aanmelden via ons formulier op de homepage. Wij nemen dan snel contact met je op om een afspraak te maken. Wij zien je graag binnenkort in onze praktijk!
Onze Huisregels
Onze Huisregels
Persoonlijke aandacht is belangrijk in onze praktijk. Wij vragen je, voor je eerste bezoek, om de huisregels te lezen, om jouw bezoek aan onze praktijk in goede banen te leiden.
Huisregels
dit zijn de afspraken
Wat meenemen bij het eerste bezoek?
Zorg dat je bij het eerste bezoek aan onze praktijk een identiteitsbewijs en het inschrijvingsbewijs van jouw zorgverzekeraar bij je hebt. Eventueel een verwijsbrief van je tandarts. Kom je van een andere mondhygiënist dan verzoeken wij je jouw cliëntgegevens op te vragen en mee te nemen.
Gegevens veranderd?
Ben je verhuisd, van zorgverzekeraar veranderd of heb je een nieuw telefoonnummer of e-mail adres? Breng ons dan bij het volgende bezoek hiervan op de hoogte.
Verandering van uw gezondheid en medicijngebruik
Wij verzoeken je ons op de hoogte te brengen als je lijdt aan gevaarlijke besmettelijke ziektes als HIV/AIDS, hepatitis A, B en C en tuberculose. Bij veranderingen in je gezondheidstoestand (bijv. gebruik van bloedverdunners) verzoeken wij je ons dit te melden.
Niet nagekomen afspraken
Wij reserveren tijd voor jou, daarom is het noodzakelijk om minimaal 24 uur van tevoren de afspraak af te bellen indien je verhinderd bent. Bij niet tijdig afzeggen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
Betalingen
Voor de uitgevoerde behandelingen worden de facturen door een extern bedrijf verzorgd, infomedics.nl. Bij vragen over de factuur kun je contact opnemen met het volgende telefoonnummer 036-2031900 of kijk hier (pdf).
Privacy
Mondhygiënistenpraktijk Westrik & Frühling hecht veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. In onze privacyverklaring willen we je op transparante wijze informeren over hoe binnen de praktijkvoering wordt omgegaan met persoonsgegevens en op welke wijze de bescherming wordt gewaarborgd.
Lees hier onze volledige privacyverklaring (pdf).
Klachtenregeling
Wat te doen bij een klacht?
Wij streven naar een hoog kwaliteitsniveau voor al onze werkzaamheden. Als je een punt van kritiek hebt dan vernemen wij dat graag zodat we daarop actie kunnen nemen.
Als de verleende zorg toch niet zoals gewenst is, dan kun je een klacht indienen. Wij zijn als vrijgevestigde mondhygienisten lid van de NVM en daarmee aangesloten bij de SKGE, die de klachten in behandeling neemt en beoordeelt.
Aanvullende informatie kun je verkrijgen bij:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Website www.skge.nl